torstai 7. tammikuuta 2016

Kun muut leikkivät jumalaa selkäsi takana

Tällä viikolla aiheena on kuinka tv-sarjojen ja elokuvien roolittajat luulevat voivansa sivuuttaa koko geeniperinnöllisyysbiologian. He tekevät mahdottomia perheitä, jotka väittävät olevansa "biologisia". Luulevatko he olevansa jumalia ja voivansa tehdä tällaista?! Se on todella loukkaavaa, sillä ainoa joka voi näin tehdä on minä! Vain minä voin muuttaa ihmisten jälkeläisten ulkomuodon geeneistä poikkeavaan. Häiritsee tosi paljon katsoa telkkaria kun siellä on koko ajan esim. siskokset, jotka ovat täysin erinäköiset ja näyttävät olevan kaikkein kaukaisinta sukua mitä voi olla. Ja kyllä, en ole viikon aikana tämän syvällisempiä miettinyt, olen vain katsonut teeveetä. Olen laiska jumala, entä sitten?

Terkuin, The God

2 kommenttia:

  1. Oi korkea arvoinen jumala(tar?) (Käytetäänkö täällä neutraaleja termejä?) te määrräätte ajan ja sen käytön tärkeyden! Teillä on valta ka voima muuttaa sanojen merkityksiä sekä niiden tuomaa kuvaa. Jos haluatte, voimme käyttää sanaa 'laiska' kuten me nykyään sitä käytämme, tai voimme yhdistää sen termeihin kuten väsynyt, uupunut, ahkera tai tuottoisa. - iso A

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Sano minua vain The Jumala Mestari von Aurinkokuningas-Laukkaseksi! Olet aivan oikeassa arvon alamaiseni. Hienoa aivotyöskentelyä! Pysäytänkin ajan hetkeksi, pysykäämme hetken pakoillaan ja katsokaamme tuottoisasti tv:tä!

      Poista

Käykäämme sivistynyttä keskustelua kommenttiboksissa.